سیستم مه پاش و نازل مه پاش تایوانی ( سیستم میست)

سیستم مه پاش و نازل مه پاش تایوانی ( سیستم میست) برای گلخانه ، مرغداری ، گاوداری و .....

سیستم مه پاش و نازل مه پاش تایوانی ( سیستم میست)

سیستم مه پاش و نازل مه پاش تایوانی ( سیستم میست) برای گلخانه ، مرغداری ، گاوداری و .....

معرفی ملک تجهیز

گروه صنعتی ملک تجهیز با مدیریت دکتر ملک نیا وارد کننده اصلی انواع نازل مه پاش یا نازل میست می باشد. این شرکت همچنین سایر قطعات سیستم مه پاش با فوگر از قبیل شیلنگ ها فشار قوی ، پمپ فشار قوی مه پاش ، تابلو کنترا اتوماتیک و فیلتر را برای سیستم مه پاش یا میست گلخانه ، مرغداری ، گاوداری ، سالن پرورش قارچ ، اتاق مه سرد در استخر و سایر مصارف از قبیل فضای سبز ، ویلا ، رستوران و مناطق صنعتی را ارایه می کند.

از دیگر محصولات شرکت می توان به هواکش یا فن تهویه اشاره کرد. هواکش 14 و 100 سانتی متری با پره استیل و بدنه گالوانیزه با قیمت مناسب به مشتری ارایه می شود.

همچنین سیستم ترکیبی مه پاش و فن که با استفاده از نصب نازل مه پاش بر روی هواکش ایجاد می شود محصولی دیگر از این شرکت است که قابلیت استفاده در محیط های باز و گلخانه و گاوداری را دارد.

انواع فیلتر از قبیل فیلتر توری ، نمدی و پلی فسفات از دیگر محصولات برجسته این شرکت می باشند. فیلتر توری برای سیستم آبخوری نیپل و فیلتر نمدی برای سیستم مه پاش نازلی یا همان سیستم میست استفاده می شود. فیلتر پلی فسفات یا فیلتر رسوب گیر فیلتری است که برای کاهش مواد محلول در آب استفاده می شود. این فیلتر در سیستم فوگر یا مه پاش و همچنین برای پکیج با آبگرمکن دیواری ، ماشین لباس شویی و ظرف شویی و یخچال نیز استفاده می شود.

برای سفارش انواع نازل مه پاش ( نازل فوگر) و سایر قطعات سیستم مهپاش یا طراحی و اجرای سیستم مه پاش برای مرغداری ، گلخانه ؛ گاوداری و .... هواکش و انواع فیلتر با شماره 09126806297 تماس بگیرید.

همچنین می توانید از سایت شرکت به آدرس http://www.malekco.ir  ما  دیدن نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد